2012 09 01 Valstybiniame patologijos centre įdiegta medicininės įrangos priežiūros informacinė sistema

i9JRFNIRG-cb52629d44583277c19745b01b8f6a56.jpg
Rugpjūčio mėnesį Valstybiniame patologijos centre, Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikų filiale, pradėjo veikti medicininės įrangos techninės pagalbos informacinė sistema „ManageEngine ServiceDesk Plus“. Sistema leis lengvai administruoti medicininės įrangos profilaktinės priežiūros vykdymą, gedimų šalinimo procesą, kaupti duomenis apie turimos įrangos techninę būklę.
 
Diegiant sistemą, buvo siekiama medicininės įrangos priežiūrą ir gedimų šalinimą organizuoti ,,vieno langelio“ principu. Pastebėjus bet kokį įrangos gedimą, pakanka nusiųsti pranešimą elektroniniu paštu. Ši informacija automatiškai užregistruojama „ServiceDesk“ sistemoje. Kiekvienas gedimą užregistravęs vartotojas gaus pranešimus apie jo pateikto kreipinio būseną ir problemų sprendimo eigą.
 
Tai jau antrasis „ServiceDesk“ modulis, įdiegtas VPC. Analogiška sistema nuo 2012 m. vasario mėn. naudojama kompiuterinės įrangos priežiūrai. Šioje sistemoje jau yra užregistruota daugiau kaip 800 pranešimų. VPC IT vadovas Mindaugas Butkus teigia, kad įdiegus centralizuotą informacinę sistemą „IT ServiceDesk“ labai pagerėjo komunikacija tarp IT specialistų ir sistemos vartotojų, tapo paprasčiau planuoti laiką, sutrumpėjo IT problemų šalinimo trukmė.
 
„ServiceDesk diegimas – viena sėkmingiausių mūsų šių metų inovacijų, – sako Centro direktorius A. Laurinavičius, – vartotojas gali per kelias sekundes užregistruoti gedimą elektroniniu paštu, gauti operatyvų grįžtamąjį ryšį ir stebėti gedimo šalinimo eigą. Ne visus gedimus galima pašalinti greitai, bet jų tiksli apskaita ir geresnis valdymas suteikia mūsų darbui naujos kokybės. O svarbiausia, iš vartotojų gauname pasiūlymų sistemų tobulinimui, tai yra vertingas pažangos variklis“.